Mededeling aan huurders van de Bongerd

Beste huurders van de Bongerd,

Hieronder leest u onze nieuwsbrief waarin wij u de laatste stand van zaken toelichten over relevante onderwerpen die van belang zijn voor u als huurder van een grondperceel op de Bongerd.
Mocht u vragen hebben over de inhoud van de nieuwsbrief dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Namens de bestuursleden Alfons, Marja, Netty, Tanya, Daniël en Marcel

Overlast hondenpoep

Wij ontvangen de laatste tijd veel berichten over overlast van hondenpoep. In het hele park geldt een opruimplicht. De opruimplicht voor hondenpoep betekent dat u de hondenpoep onmiddellijk moet opruimen als u de hond uitlaat.

Snelheid pad

Automobilisten opgelet: houd de max. snelheid op het park in acht. (Stapvoets s.v.p 15 km/u).

Afvalzakken

Is de afvalbak vol? Plaats geen afvalzakken naast de containers, wegens overlast van ongedierte.

Aanleg riolering

Zoals de planning er nu naar uitziet zal de uitvoering op De Bongerd tussen sept. 2018 tot jun. 2019 plaats gaan vinden. De gemeente is van plan pijp voor pijp te graven. Er wordt 10 meter uitgegraven, een buis geplaatst en vervolgens weer dichtgemaakt. Omrijden via Frank en vrijhof is op werkdagen mogelijk. ’s Avonds en in het weekend is het pad gewoon berijdbaar.

Wist u dat de vereniging een eigen postadres heeft? U kunt nu post aan het bestuur sturen naar het volgende adres: 8507 CK 107, Rohel. Uiteraard zijn wij ook per mail bereikbaar: bestuur@verenigingdebongerd.nl

Sluit Menu